Geplaatst op 06 november 2011, 17:01 uur
Afgelopen woensdagochtend kreeg ik een bericht uit Berlijn dat de laserbehandeling dat op 22 november gepland stond niet door kon gaan en een week vervroegd werd. Op zich een niet heel ernstige verandering, maar wel als je al vliegtickets hebt geboekt en die omgeboekt moeten worden en daar nog eens minimaal €300,- moet bijleggen aan wijzigingskosten en een noodgedwongen hogere klasse in de desbetreffende vlucht.
In deze situatie merk je toch weer dat Twitter een prachtig medium is, ik heb direct de service van de KLM via Twitter ingeschakeld om te kijken wat de mogelijkheden geweest zijn. Na twee dagen lang met Berlijn en de KLM te hebben gecommuniceerd zijn we tot een overeenstemming gekomen en besloten toch om 15 november te gaan en de €300 bij moeten lappen, waar volgens mij geen annuleringsverzekering tegen op kan.
Veel keus hadden we niet, 15 november of pas weer in januari en in de winter gaan we liever niet i.v.m. de weersomstandigheden, dus dan zou het maart worden. De tickets zijn 6 maanden lang geldig dus dat zou net kunnen maar zou ook gevoelsmatig een flinke vertraging oplopen nu we eindelijk lekker op gang zijn door vier behandelingen in 2011 gehad te hebben. En de hele vlucht annuleren en met de auto of trein gaan zijn we ongeveer hetzelfde kwijt als nu.